Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna www.autostarogard.fora.pl
Automobil Klub Starogard
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dyskutujemy (kulturalnie oczywiście:D)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna -> Moto fakty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jar0
kierowca kat B



Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skórcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:18, 28 Sie 2009    Temat postu:

eclipse z takim silnikiem może mocą nie powala czy osiągami, ale uważam ze i to nie jest taki zły wynik.. można pomyśleć ze objedzie ja nawet zdrowa Calibra Turbo.. ale nie trzeba tak często biegów zmieniać...

co do diesla... oszczędność oszczędność i jeszcze raz oszczędność. Ja moim Peugeotem jeżdżę za 5 - 5,5 litra na 100 km... a że robię dużo km to różnica nawet spalania 1 litra na 100 km jest duża...
W Benzynkach radość jest z wkręcania na obroty Razz
A znów diesle nie są znów takie molowate jakby się wydawało co niektórym... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysztof
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:21, 28 Sie 2009    Temat postu:

ale GT3000 miało 6 sek do setki oczywiście bi turbo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D2
kierowca kat B



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:02, 28 Sie 2009    Temat postu:

3kGT waży prawie 2 tony i ponoć wcale nie skręca.. chociaż eclipse też niezbyt skręca..
prawda jest taka, że 1 i 2 generacja jeszcze miały jakieś tam osiągi i możliwości.. były wersje z napędem na 4 koła, turbo i silnikiem tym samym co w ówczesnych evo.
3 i 4 generacja szły już wyłącznie na rynek amerykański i były produkowane pod ich gusta.. dlatego też nie są to już sportowe auta, a po prostu ładne coupe lub cabrio z dosyć dużymi niewysilonymi silnikami, którymi można jeździć sobie po florydzie albo kalifornii:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysztof
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:08, 28 Sie 2009    Temat postu:

Amerykanie prowadza inne życie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek-stg
Kierowca rajdowy



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zez Starogardu :P
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:11, 28 Sie 2009    Temat postu:

Tylko prosta i nic więcej. Chociaż czasy się zmieniają bo i amerykanie zaczynają zwracać uwagę na spalanie nie to co kiedyś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jar0
kierowca kat B



Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skórcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:29, 28 Sie 2009    Temat postu:

kolega miał BMW 328 i jak z nim rozmawiałem to mówił ze miał raz starcie z 3000GT.. mówił ze tylko tył zobaczył, zero szans z nim...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konto usuniete
konto usuniete



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:43, 28 Sie 2009    Temat postu:

No raczej żadne 328 seryjne nie ma co startować z 3000GT, M3 starsze troche pewnie by miało problemy duże, jeśli by łomotu nie dostało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lincoln
kierowca kat B



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osiek

PostWysłany: Pią 20:45, 28 Sie 2009    Temat postu:

3000GT wychodziło też w wersji bez turbo, i miało 225ps, więc bez rewelacji jak na mase, 330i robi go jak chce,turbas natomiast to drogi rarytas ze skretną tylną osią.
Co do 3.0V6 to z calibra turbo nie ma szans, seryjnie robi setke w 6.7sek, przy ograniczeniu ciśnienia doładowania na 1 biegu do 0.3 bar, po zdjeciu tego ogranicznika i virusie czas ten oscyluje koło 6sek, a V-max przekracza 260 (seria 248km/h)-cena autka z przeróbkami 15-20tys, jak dla mnie kuszące...
7.3 do setki to słabo???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jar0
kierowca kat B



Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skórcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:56, 28 Sie 2009    Temat postu:

Cali w wersji Turbo jest bardzo ciekawa propozycja dla każdego który szuka niedrogiego szybkiego autka.. wyciągnięcie 6 sek do setki w niej to nie raczej problem... Tylko ze jak już się ma to Cali to trzeba o nią dbać, napęd 4x4 (sprzęgło visco) do trwałych nie należy i trzeba uważać na nie...

Calibra okolicach 1200 kg waży i z mocą ponad 200 KM musi robić cuda na drodze..

Uważam ze Calibra jak nawet na te czasy to jest wyzwaniem na drodze dla innych...
Nawet podstawowa wersja z silnikiem 115 KM zamyka się w 10 sek a to znakomity wynik jak na samochód z 89 roku ..


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konto usuniete
konto usuniete



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:57, 28 Sie 2009    Temat postu:

Cena za takie auto jest śmieszna, lata to bardzo dobrze.
Ja już osobiście coraz częsciej myślałem zrobić zmianę na nissana 200sx bo ma pudełko potencjał. Tylko zawsze zapala się kontrolka: "N/A is better". Jakieś 95% osób które maja dmuchane i zdłubane benzynki, a znam ich trochę, stoi po 10 miesięcy na rok w garażu i naprawia auta. Do takich aut jest już potrzebny worek pieniędzy i drugie auto do normalnej jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lincoln
kierowca kat B



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osiek

PostWysłany: Pią 21:04, 28 Sie 2009    Temat postu:

Turbas z napedem wazy 1350:) 2.0i ktore posiadam wazy blisko 1200, ale faktycznie 10sek do paczki i 206km/h jest Ok, tyle że dzis 95% tego modelu smiga na LPG i te osiagi sa marzeniem...
No uturbione silniki mało kiedy przeleca 10tys km bez naprawy, ja w sumie pchałęm sie w taki projekt, mam juz w aucie ukł hamulcowy z turbo i skrzynke z 16v, ale jak zobaczyłem w Osiu driftujace e30 to kasa poszła w RWD:-) Ale nie zasypuje gruszek w popiele...
Wracajac do calibry Turbo to niestety juz inna klasa cenowa, czesci sa naprawde drogie, naprawy skomplikowane, sama uzywana skrzynia kosztuje minimum 2tys a i tak towar deficytowy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EDI
kierowca kat B



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:27, 28 Sie 2009    Temat postu:

Jar0 napisał:
Cali w wersji Turbo jest bardzo ciekawa propozycja dla każdego który szuka niedrogiego szybkiego autka.. wyciągnięcie 6 sek do setki w niej to nie raczej problem... Tylko ze jak już się ma to Cali to trzeba o nią dbać, napęd 4x4 (sprzęgło visco) do trwałych nie należy i trzeba uważać na nie...

Calibra okolicach 1200 kg waży i z mocą ponad 200 KM musi robić cuda na drodze..

Uważam ze Calibra jak nawet na te czasy to jest wyzwaniem na drodze dla innych...
Nawet podstawowa wersja z silnikiem 115 KM zamyka się w 10 sek a to znakomity wynik jak na samochód z 89 roku ..


[link widoczny dla zalogowanych]
z tego co się orientuję to calina waży 1600kg w sumie to kolega miał wbite w dowodzie 1500coś a teraz widzę że chyba takich nima

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EDI dnia Pią 21:35, 28 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jar0
kierowca kat B



Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skórcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:37, 28 Sie 2009    Temat postu:

Calibra na pewno nie wazy 1600 kg.. może maksymalnie załadowana ma 1600.. na pusto 1200.. Calibra jest na podwoziu Vectry, tylko blachy inne...

Silniki 150 KM które były montowane do 93-94 roku są bardzo dobre.. Cali z tym silniczkiem zasuwa i to baaardzo ładnie... 115 KM starcza do małych szaleństw na drodze... ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jar0 dnia Pią 21:43, 28 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EDI
kierowca kat B



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:41, 28 Sie 2009    Temat postu:

poczytałem i masz rację Cool pomyłka z dopuszczalna masą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jar0
kierowca kat B



Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skórcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:55, 28 Sie 2009    Temat postu:

Calibra mi się podobała, podoba i podobać będzie, jak na produkcję z przed 20 lat to jest super... i jeżeli chodzi o tuning, ale normalny a nie wiejski to z Calibry można zrobić cuda ... ładnie zrobiona i do tego ze zaworkiem robiącym magiczne syczenie. i podejrzewam ze nie ma osoby która by się za nią nie obejrzała Razz a i z pod światełek pójdzie jak trzeba jak 4 laczki złapią asfalt Very Happy...

Kiedyś jak chciałem Calibre to była za droga, kiedy w końcu była w moim zasięgu, wtedy miała już popsuta opinie i wszędzie jej pełno. Calibra przez swoją sylwetkę i dość dobre silniki była pożądana przez młodych ludzi, a co za tym idzie (nie mowie o wszystkich) szaleństwa na drodze i wypadki. W tym sezonie coś mało Calibr widziałem. Czyżby odchodziły w zapomienie? Ciągu tego lata wybitnie mało ich widziałem w nadmorskich miejscowościach. Teraz Tylko czy Calibra odejdzie na dobre?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna -> Moto fakty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin