Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna www.autostarogard.fora.pl
Automobil Klub Starogard
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Swap silnika - gdzie za ile i czy to mozliwe jak to zrobić ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Tuning mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bushido
moderator



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: we mnie tyle sexu?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:47, 14 Lis 2009    Temat postu:

To ja już bym polecał też Honde ale w innym wydaniu,bo po co kupować brzydkiego Civica w kombiaku jak można mieć bardzo ładne sportowe qp Razz

Acura Integra
[link widoczny dla zalogowanych]
Honda Prelude V
[link widoczny dla zalogowanych]
A tutaj masz Prele IV w wersji jdm więc kwestia swapa
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysztof
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:57, 14 Lis 2009    Temat postu:

Olek nie ten temat Very Happy Ciekawe aukcje sa założone w zakup kontrolowany,

a ty mi tu auto za 28 tyś wstawiasz Very Happy jak uzbieram to kupię Alfe GTA Very Happy 3,2 V6
Ale ta preluda chociaż nie za ładna to za 16tyś do przemyślenia by była, pytanie jak ona jedzie, a ta z kierownicą po prawej stronie to na przekładkę trzeba doliczyć chyba z 8 tyś, ale faktycznie ładne auto z dobrym silnikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bushido
moderator



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: we mnie tyle sexu?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:13, 14 Lis 2009    Temat postu:

Podałem tylko przykład dobrego auta które ma dobry silniczek bez potrzeby swapowania i jest Hondą, a przecież bez sensu kupować tamtego kombiaka,ładować kasę na swap i kupować auto do przekładki bo czuję że łatwiej by było kupić Integre.Kwestia poprawnej interpretacji Wink Pozostałe dwa linki miały Ci zobrazować realne ceny poparte aukcjami dla tego je wkleiłem by również ci którzy nie wiedzą o jakim aucie mówimy, mogli je skojarzyć.Poza tym silniki z Prelude IV i V gen są identyczne więc swap nie wymaga rzeźbienia karoserii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konto usuniete
konto usuniete



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:01, 15 Lis 2009    Temat postu:

1. Integry za 28k nie kupisz. Wgl w polsce integry raczej nie kupisz. Na allegro jest tylko szrot. Na integrę w miarę zadbaną trzeba lekko liczyć 40k i z pół roku szukać.
2. Powtórzę że pralka szybka nie będzie. Komfortowe w miarę i dobrze łapiące zakręty to tak, ale nie szybkie.
3. B18c4 nie jest dobrym silnikiem. Jest może i tani i w 4-5 genie civica w miarę jedzie, ale silnik zupełnie niepodatny na mody. 169KM w serii i cholernie drogo i ciężko coś wyżej ugrać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konto usuniete dnia Nie 1:02, 15 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Kierowca rajdowy



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:48, 15 Lis 2009    Temat postu:

Czyli co Tomek, sugerujesz jednak na B16A2 ? Jeżeli tak, to nie jest tak najgorzej, idzie wyrwać dobrego Civa z B16. Ale trzeba długo szukać, bo większość to dobite szroty. Jak ktoś chce B16 za 10 tys. no to sory, to raczej nie będzie dobre, zdrowe B16.

Dla tych co nie wiedzą: B16A2 - 1.6 16V DOHC VTEC, 160 Koniów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysztof
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:28, 15 Lis 2009    Temat postu:

no własnie zamiast symbolami silnika to proszę lepiej pojemnościami i mocami Very Happy

patrzcie tu już ze swapem Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysztof dnia Nie 12:21, 15 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konto usuniete
konto usuniete



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:24, 15 Lis 2009    Temat postu:

Sugeruję raczej tzw frankenstein`a. Góra B16, dół B20, do tego wałki z ITR i będzie z 230-250KM... Biały CRX na SRT ostatnim miał taką kombinację. Był nie do pokonania w N/A

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysztof
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:51, 15 Lis 2009    Temat postu:

gadasz do mnie w obcym języku Very Happy jaka góra i jaki dół, o co chodzi ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek-stg
Kierowca rajdowy



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zez Starogardu :P
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:55, 15 Lis 2009    Temat postu:

Góra w sensie głowica a dól blok silnika tłoki korbowody itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysztof
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:14, 15 Lis 2009    Temat postu:

a już kumam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Huragan
moderator



Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:53, 20 Gru 2009    Temat postu:

po pierwsze do szybkich startow 4wd-moje skromne zdanie-moze sie nie znam ale jak mam moim 190kKM ryszyc przy rwd to problem-zreszta ja jezdzic nie umiem to pewnie dlatego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysztof
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:47, 01 Sty 2010    Temat postu:

co do ćwiartki to jak się chce startować 4x4 to już poważne pieniądze wchodzą w grę, natomiast obecnie mam 178 km i napęd na przód ruszanie nie jest łatwe ale daje się to ogarnąć jak jest sucho a na mokro to i tak nie chce mi się ścigać,
A najlepszy czas i tak wykręciła corvette Z06 Very Happy tylniak, potem chyba mustang mocno dłubany Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Huragan
moderator



Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:36, 01 Sty 2010    Temat postu:

no moze nie takie wielkie -ale trzeba duzo cwiczyc starty bo inaczej nici -ja np nie umiem,wole bokiem polatac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Tuning mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin